Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sortida de 4t. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sortida de 4t. Mostrar tots els missatges

dimecres, 19 d’octubre del 2011

Les coves de salnitre

Els nens i nenes de 4t hem anat a les coves de salnitre de Collbató, al parc natural de Montserrat. La setmana anterior vam treballar el vocabulari i vam buscar informació de les coves. Vam fer un petit dossier per saber on anaven.
Hem après moltes coses i hem jugat a la muntanya.

Agenda