dimarts, 20 de juny del 2017
Taller fruites i verdures 3
El grup 3 hem acabat els tallers de la setmana cultural fent uns plats molt creatius i deliciosos!!!!
Bon profit!!!!!!! :)
FOTOS
Segon dia taller de fruita
Avui dimarts 20 de juny al segon grup de tallers ens ha tocat fer una activitat de preparació de plats amb fruites i verdures. Quan hem acabat ens ho hem menjat!!! Estava tot per llepar-se els dits!!!!!!!
FOTOS
FOTOS
dilluns, 19 de juny del 2017
Taller de fruites i verdures 2017
Avui els nens i les nenes de tercer i quart hem fet un taller de fruites i verdures. Hem creat una obra d'art en petits grups que després ens hem menjat. Bon profit!!!!!!!!
FOTOS
FOTOS
divendres, 2 de juny del 2017
Colònies 4t, 3r dia
Bon dia famílies!
Ja tenim les maletes a punt carregades de
molt bones experiències i vivències per explicar. La nit ha anat super bé i han
descansat com a angelets (us passem una petita mostra de com van acabar de
rendits).
Avui toca fer proves pel poble veí de Sant
Martí d’Empúries. Tot seguit dinarem i tornarem cap a casa amb moltes ganes de
veure-us!
Fins d’aquí una estona!
Fotos
dijous, 1 de juny del 2017
2n dia de colònies 4t
Bona
nit famílies!
Us deixem una petita mostra del que han pogut
gaudir avui els vostres fills i filles. Després d’un bon sopar, ja estan ben
preparadets i guapuuuus/es per anar a ballar a la disco que ens han organitzat
els monitors/es.
La nit promet!
Preparatats pel 2n dia de colònies!
Bon dia famílies!
Els nens i nens de 4t ja estem preparats per fer una gimcana pel poble de l'Escala fins el migdia. Després dinarem per agafar bé de forces i remar amb el kayak per la platja. Han passat una nit ben divertida de colònies i a les 6 alguns ja estaven en peu amb moltes ganes de seguir!
dimecres, 31 de maig del 2017
RECULL PRIMER DIA
HOLA FAMÍLIES,
Després d'alguns problemes tècnics, hem aconseguit pujar una petita mostra de les activitats d'avui... Bona nit!!!!
COLÒNIES PRIMER DIA
Després d'alguns problemes tècnics, hem aconseguit pujar una petita mostra de les activitats d'avui... Bona nit!!!!
COLÒNIES PRIMER DIA
Subscriure's a:
Missatges (Atom)