dimarts, 31 de maig del 2016
Sortida al riu Llobregat
Els alumnes de quart hem anat al riu Llobregat. Hem gaudit d'un bon dia observant els animals i buscant rastres d'ells.
dissabte, 21 de maig del 2016
OBSERVATORI PUJALT
Voleu saber
quin temps farà demà? O com es forma un núvol? O com funciona un
observatori meteorològic? Totes aquestes respostes i moltes més les hem trobat
a l’observatori de Pujalt!!! Hem passat un bon dia i hem gaudit d’uns
experiments molt interessants!
dijous, 12 de maig del 2016
Colònies 4t - Segon dia (segona part)
Tot i que aquesta tarda ens ha tornat a ploure, hem pogut tenir estones per jugar. Després d'una bona dutxa ens hem posat guapos per sopar i anar a la disco. Hem gaudit molt ballant!! Bona nit!!
Colònies de 4t - Segon dia (primera part)
Avui ens hem llevat amb un dia radiant, i hem anat a fer un passeig per la platja abans d'esmorzar. Allà ens esperava una visita sorpresa... ens hem trobat una tortuga i ens ha fet molta il·lusió. Després d'un bon esmorzar hem tornat a la platja a fer activitats amb els monitors. Hem fet padel surf, volei platja, beisbol, pales, frisbee... Ens ho hem passat pipa!!!! A la nit us expliquem més...
dimecres, 11 de maig del 2016
Colònies 4t - Primer dia
Avui ha estat un dia molt intens. Al matí hem anat al parc d'aventures de Ventalló i ens ho hem passat d'allò més bé fent caiac, rocòdrom, tir amb arc i un circuit d'escalada amb tirolines. Hem anat a dinar a la platja i ens hem refrescat una miqueta. Fins aquí, el dia ha estat esplèndid. A la tarda ens ha plogut i hem aprofitat per fer les manualitats que necessitarem per la Cantània. Hem sopat amb molta gana i ara ens preparem per fer els jocs de nit, que ja ha deixat de ploure. Fins demà!
dimecres, 20 d’abril del 2016
OLIMPÍADES 2016
Aquest curs els alumnes de quart hem tornat a participar en la trobada esportiva de diferents escoles de Cornellà; " Les Olimpíades". Ens ho hem passat genial!!!!!
PARC DE LES OLORS
Què bé que ens ho hem passat al parc de les olors de St Eulàlia de Ronçana!!!!!!!
Hem gaudit d'un dia al bosc envoltats de la natura i de diferents olors de les plantes aromàtiques que hem conegut!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)