dimarts, 31 de maig del 2016

Sortida al riu Llobregat


 Els alumnes de quart hem anat al riu Llobregat. Hem gaudit d'un bon dia observant els animals i buscant rastres d'ells.


dissabte, 21 de maig del 2016

OBSERVATORI PUJALT

Voleu saber quin temps farà demà? O com es forma un núvol? O com funciona un observatori meteorològic? Totes aquestes respostes i moltes més les hem trobat a l’observatori de Pujalt!!! Hem passat un bon dia i hem gaudit d’uns experiments molt interessants!

dijous, 12 de maig del 2016

Colònies 4t - Segon dia (segona part)

Tot i que aquesta tarda ens ha tornat a ploure, hem pogut tenir estones per jugar. Després d'una bona dutxa ens hem posat guapos per sopar i anar a la disco. Hem gaudit molt ballant!! Bona nit!!

Colònies de 4t - Segon dia (primera part)

Avui ens hem llevat amb un dia radiant, i hem anat a fer un passeig per la platja abans d'esmorzar. Allà ens esperava una visita sorpresa... ens hem trobat una tortuga i ens ha fet molta il·lusió. Després d'un bon esmorzar hem tornat a la platja a fer activitats amb els monitors. Hem fet padel surf, volei platja, beisbol, pales, frisbee... Ens ho hem passat pipa!!!! A la nit us expliquem més...

dimecres, 11 de maig del 2016

Colònies 4t - Primer dia

Avui ha estat un dia molt intens. Al matí hem anat al parc d'aventures de Ventalló i ens ho hem passat d'allò més bé fent caiac, rocòdrom, tir amb arc i un circuit d'escalada amb tirolines. Hem anat a dinar a la platja i ens hem refrescat una miqueta. Fins aquí, el dia ha estat esplèndid. A la tarda ens ha plogut i hem aprofitat per fer les manualitats que necessitarem per la Cantània. Hem sopat amb molta gana i ara ens preparem per fer els jocs de nit, que ja ha deixat de ploure. Fins demà!

dimecres, 20 d’abril del 2016

OLIMPÍADES 2016

Aquest curs els alumnes de quart hem tornat a participar en la trobada esportiva de diferents escoles de Cornellà; " Les Olimpíades". Ens ho hem passat genial!!!!!




PARC DE LES OLORS


Què bé que ens ho hem passat al parc de les olors de St Eulàlia de Ronçana!!!!!!!
Hem gaudit d'un dia al bosc envoltats de la  natura i de diferents olors de les plantes aromàtiques que hem conegut!!!!

Agenda