Els
alumnes de 4t A hem anat a fer una visita al Riu Llobregat. Hem pogut veure de
prop el riu i hem après moltes coses sobre els animals que hi viuen allà. Ha
estat un gran dia on hem viscut grans experiències.
dimarts, 11 de novembre del 2014
dijous, 9 d’octubre del 2014
Anem al Cim d'Àligues amb 3r
Aquest curs estrenem les excursions amb la visita al Cim d'àligues! Aquesta sortida està relacionada amb el medi natural i ens ha permès aprendre d'una manera molt vivencial sobre les aus que habiten al Cim.
Hem passat un gran dia a la muntanya. Per finalitzar la visita hem fet una gimcana on havíem de posar en pràctica tots els coneixements apresos sobre els "Ducs" i les "Àligues".
Hem passat un gran dia a la muntanya. Per finalitzar la visita hem fet una gimcana on havíem de posar en pràctica tots els coneixements apresos sobre els "Ducs" i les "Àligues".
dimarts, 17 de juny del 2014
dimecres, 11 de juny del 2014
CANTÀNIA
Aquest
any l’escola ha participat en una activitat organitzada per l’Auditori de Barcelona
anomenada Cantània. Durant el segon i tercer trimestre, els nens de quart hem estat treballant una cantada infantil escrita i composada expressament per a
l’ocasió amb el nom de Rambla Llibertat. Aquesta activitat ha finalitzat amb un
concert a l’Auditori on hem participat diferents escoles de Catalunya acompanyades
en directe de músics i actors professionals.
dilluns, 2 de juny del 2014
VISITA DELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA BLAU ALMEDA
Avui ens han visitat els avis de la residència Blau Almeda. Hem jugat una estoneta al dòmino i ens ho hem passat molt bé. Hem compartit una tarda molt bonica de joc mentre ens explicàvem algunes de les nostres batalletes. Fins un altre!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
