dimarts, 17 de juny del 2014

LLISTAT DE LLIBRES DEL CURS 2014/15

Feu clic a la imatge per visualitzar i descarregar el llistat de llibres del curs 2014/15.




dimecres, 11 de juny del 2014

CANTÀNIA



Aquest any l’escola ha participat en una activitat organitzada per l’Auditori de Barcelona anomenada Cantània. Durant el segon i tercer trimestre, els nens de quart hem estat treballant una cantada infantil escrita i composada expressament per a l’ocasió amb el nom de Rambla Llibertat. Aquesta activitat ha finalitzat amb un concert a l’Auditori on hem participat diferents escoles de Catalunya acompanyades en directe de músics i actors professionals.

Cantània ha estat una experiència nova, molt enriquidora personal i musicalment on tota la gent que hem participat hem tingut l'oportunitat de gaudir de bona música i on nosaltres, els alumnes, hem estat els protagonistes.

dilluns, 2 de juny del 2014

VISITA DELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA BLAU ALMEDA

Avui ens han visitat els avis de la residència Blau Almeda. Hem jugat una estoneta al dòmino i ens ho hem passat molt bé. Hem compartit una tarda molt bonica de joc mentre ens explicàvem algunes de les nostres batalletes. Fins un altre!


diumenge, 25 de maig del 2014

ÚLTIM DIA!

Tot arriba al final i això ja s'acaba...ohhhhhhhhhhh!
Ens ho hem passat genial però estem una mica cansats de tanta marxa!! Avui amb un dia molt bo hem anat a visitar l'Escala. Què bonics que són tots els paisatges!!!!!! Ara ja a dinar i cap a casa! 
See you soon !!!!!



dijous, 22 de maig del 2014

SEGONA TARDA I NIT DE DISCO!!!!

 Hola de nou!!!! 
Després de visitar les runes d'Empúries i St Martí, hem tornat una estoneta a la platja a jugar  i a gaudir de la bona tarda que feia. Hem tornat a posar-nos ben guapos per sopar i per anar a la disco i ara................ Ara ja estem mooooooltttttttt cansats!!!! Ja estem tots a les habitacions descansant. Avui segur que ens dormirem abans. Molts petonets a tots. Sweet dreams! :)


I CONTINUEM AMB LA DIVERSIÓ!!!!!!


HOLA A TOTS !!!!!!!

Avui ens hem llevat molt aviat i ens hem començat a preparar per posar-nos en marxa: dutxes, esmozar.....
Hem entrat a la màquina del temps i hem viatjat a l'època medieval. Mireu que bé que ens ho hem passat! Abans de dinar hem anat a la platja a buscar restes d'éssers vius i remullar-nos els peus. Tot és molt bonic!!!!!!

Ara estem a Sant Martí d'Empúries...... Ja us explicarem.........






dimecres, 21 de maig del 2014

I A DORMIR....

Abans d'anar a dormir us volíem donar un petó de bona nit. No sé si aconseguirem dormir-nos aviat...Estem súper emocionats . Sweet dreams.:)


Agenda