Els/les alumnes de 4t hem participat a les olimpíades escolars organitzades a la pista d'atletisme de Cornellà.
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!
dimarts, 8 d’abril del 2014
dimarts, 25 de març del 2014
VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ
Els alumnes de tercer hem anat a fer una visita a la Fundació Miró. Allà ens han explicat una mica la vida de Joan Miró i com les seves obres d'art van anar canviant al llarg dels anys segons els llocs on va viure o les situacions que li va tocar viure.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.
dimarts, 11 de març del 2014
Taller de Ciència Divertida
Els/les alumnes de 4t hem fet un taller de ciència divertida on hem experimentat amb barreges simples, amb diferents polímers, i hem après com són les molècules de l'aigua.
dimarts, 11 de febrer del 2014
MECANOGRAFIA
dilluns, 3 de febrer del 2014
Museu Picasso
Els alumnes de quart hem gaudit de la visita al Museu Picasso. Hem pogut conèixer, observar i interpretar algunes de les seves obres. Després hem passat una bona estona dinant i jugant al parc de la Ciutadella.
dilluns, 13 de gener del 2014
FIRA DE NADAL 2013
A continuació us deixem un recull d'imatges de la sortida que van fer els alumnes a la Fira de Nadal de Cornellà, el passat 19 de desembre.
dilluns, 23 de desembre del 2013
CONCERT DE NADAL 2013
Els passats dies 18 i 19 de desembre vam celebrar a l'escola el concert de Nadal. Va ser tot un èxit i aprofitem per agrair la col·laboració dels pares i mares encarregats de la decoració, als músics que van participar, als tècnics de so, al professorat en general i en especial a la Paqui Escudero i sobretot als nostres alumnes que ho van fer GENIAL.
També volem agrair a la Meritxell Segués la feina de les gravacions i de penjar els vídeos.
Si voleu veure les actuacions dels vostres fills i filles feu un clic a l'enllaç.
CONCERT DE NADAL
Que gaudiu molt de les festes!
També volem agrair a la Meritxell Segués la feina de les gravacions i de penjar els vídeos.
Si voleu veure les actuacions dels vostres fills i filles feu un clic a l'enllaç.
CONCERT DE NADAL
Que gaudiu molt de les festes!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)