dimarts, 25 de març del 2014

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

Els alumnes de tercer hem anat a fer una visita a la Fundació Miró. Allà ens han explicat una mica la  vida de Joan Miró i com les seves obres d'art van anar canviant al llarg dels anys segons els llocs on va viure o les situacions que li va tocar viure.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.

dimarts, 11 de març del 2014

Taller de Ciència Divertida

Els/les alumnes de 4t hem fet un taller de ciència divertida on hem experimentat amb barreges simples, amb diferents polímers, i hem après com són les molècules de l'aigua.



dimarts, 11 de febrer del 2014

MECANOGRAFIA

Si teniu alguna estoneta lliure estaria bé que anéssiu fent exercicis de mecanografia.
Amb una mica de paciència cada cop anireu més ràpid!!!
Feu clic a la imatge!

dilluns, 3 de febrer del 2014

Museu Picasso

Els alumnes de quart hem gaudit de la visita al Museu Picasso. Hem pogut conèixer, observar i interpretar algunes de les seves obres. Després hem passat una bona estona dinant i jugant al parc de la Ciutadella.

dilluns, 13 de gener del 2014

FIRA DE NADAL 2013

A continuació us deixem un recull d'imatges de la sortida que van fer els alumnes a la Fira de Nadal de Cornellà, el passat 19 de desembre.

dilluns, 23 de desembre del 2013

CONCERT DE NADAL 2013

Els passats dies 18 i 19 de desembre vam celebrar a l'escola el concert de Nadal. Va ser tot un èxit i aprofitem per agrair la col·laboració dels pares i mares encarregats de la decoració, als músics que van participar, als tècnics de so, al professorat en general i en especial a la Paqui Escudero i sobretot als nostres alumnes que ho van fer GENIAL.
També volem agrair a la Meritxell Segués la feina de les gravacions i de penjar els vídeos.

Si voleu veure les actuacions dels vostres fills i filles feu un clic a l'enllaç.

CONCERT DE NADAL


Que gaudiu molt de les festes!

dijous, 28 de novembre del 2013

Concert de Santa Cecília

El passat dia 22 de novembre a l'escola vam celebrar el concert de Santa Cecília, on vam poder gaudir de les actuacions d'alguns dels nostres alumnes. Primer es va fer el concert per als més petits de l'escola i les seves professores i a la tarda per als nens , nenes i mestres de primària.
Us deixem unes imatges i també el link del blog de l'AMPA de l'escola on ja han penjat les diferents actuacions.
Esperem que us agradin!

CONCERT



Agenda