dimarts, 11 de febrer del 2014

MECANOGRAFIA

Si teniu alguna estoneta lliure estaria bé que anéssiu fent exercicis de mecanografia.
Amb una mica de paciència cada cop anireu més ràpid!!!
Feu clic a la imatge!

dilluns, 3 de febrer del 2014

Museu Picasso

Els alumnes de quart hem gaudit de la visita al Museu Picasso. Hem pogut conèixer, observar i interpretar algunes de les seves obres. Després hem passat una bona estona dinant i jugant al parc de la Ciutadella.

dilluns, 13 de gener del 2014

FIRA DE NADAL 2013

A continuació us deixem un recull d'imatges de la sortida que van fer els alumnes a la Fira de Nadal de Cornellà, el passat 19 de desembre.

dilluns, 23 de desembre del 2013

CONCERT DE NADAL 2013

Els passats dies 18 i 19 de desembre vam celebrar a l'escola el concert de Nadal. Va ser tot un èxit i aprofitem per agrair la col·laboració dels pares i mares encarregats de la decoració, als músics que van participar, als tècnics de so, al professorat en general i en especial a la Paqui Escudero i sobretot als nostres alumnes que ho van fer GENIAL.
També volem agrair a la Meritxell Segués la feina de les gravacions i de penjar els vídeos.

Si voleu veure les actuacions dels vostres fills i filles feu un clic a l'enllaç.

CONCERT DE NADAL


Que gaudiu molt de les festes!

dijous, 28 de novembre del 2013

Concert de Santa Cecília

El passat dia 22 de novembre a l'escola vam celebrar el concert de Santa Cecília, on vam poder gaudir de les actuacions d'alguns dels nostres alumnes. Primer es va fer el concert per als més petits de l'escola i les seves professores i a la tarda per als nens , nenes i mestres de primària.
Us deixem unes imatges i també el link del blog de l'AMPA de l'escola on ja han penjat les diferents actuacions.
Esperem que us agradin!

CONCERT



dilluns, 18 de novembre del 2013

Una classe de violí a l’aula

Avui ens han amenitzat la tarda amb una classe de violí a l’aula. Hem après moltes coses sobre l’instrument i alguns de nosaltres hem pogut provar com sona en les nostres mans. Ens ha agradat molt aquesta experiència!

HEM COLLIT OLIVES A L'ESCOLA

Els nens i nenes de 3r hem anat a collir les olives de l’olivera de l’escola. Què divertit!!! Després, hem seguit el procés necessari per a fer-ne una bona conserva i, d’aquí uns tres mesos aproximadament, les podrem tastar. Quines ganes!!!




Agenda