A continuació us deixem un recull d'imatges de la sortida que van fer els alumnes a la Fira de Nadal de Cornellà, el passat 19 de desembre.
dilluns, 13 de gener del 2014
dilluns, 23 de desembre del 2013
CONCERT DE NADAL 2013
Els passats dies 18 i 19 de desembre vam celebrar a l'escola el concert de Nadal. Va ser tot un èxit i aprofitem per agrair la col·laboració dels pares i mares encarregats de la decoració, als músics que van participar, als tècnics de so, al professorat en general i en especial a la Paqui Escudero i sobretot als nostres alumnes que ho van fer GENIAL.
També volem agrair a la Meritxell Segués la feina de les gravacions i de penjar els vídeos.
Si voleu veure les actuacions dels vostres fills i filles feu un clic a l'enllaç.
CONCERT DE NADAL
Que gaudiu molt de les festes!
També volem agrair a la Meritxell Segués la feina de les gravacions i de penjar els vídeos.
Si voleu veure les actuacions dels vostres fills i filles feu un clic a l'enllaç.
CONCERT DE NADAL
Que gaudiu molt de les festes!
dijous, 28 de novembre del 2013
Concert de Santa Cecília
El passat dia 22 de novembre a l'escola vam celebrar el concert de Santa Cecília, on vam poder gaudir de les actuacions d'alguns dels nostres alumnes. Primer es va fer el concert per als més petits de l'escola i les seves professores i a la tarda per als nens , nenes i mestres de primària.
Us deixem unes imatges i també el link del blog de l'AMPA de l'escola on ja han penjat les diferents actuacions.
Esperem que us agradin!
CONCERT
Us deixem unes imatges i també el link del blog de l'AMPA de l'escola on ja han penjat les diferents actuacions.
Esperem que us agradin!
CONCERT
dilluns, 18 de novembre del 2013
Una classe de violí a l’aula
Avui
ens han amenitzat la tarda amb una classe de violí a l’aula. Hem après moltes
coses sobre l’instrument i alguns de nosaltres hem pogut provar com sona en les
nostres mans. Ens ha agradat molt aquesta experiència!
HEM COLLIT OLIVES A L'ESCOLA
Els nens i nenes de 3r hem anat a collir les olives de
l’olivera de l’escola. Què divertit!!! Després, hem seguit el procés necessari
per a fer-ne una bona conserva i, d’aquí uns tres mesos aproximadament, les
podrem tastar. Quines ganes!!!
dijous, 24 d’octubre del 2013
Repassem les taules de multiplicar!!
Aquí us insertem un programa que ajudarà a repassar les taules de multiplicar.
Ànims i a practicar!
Ànims i a practicar!
Visita a 3rB de familiars emigrants.
Avui, alguns dels nostres familiars més propers que per algun motiu van haver d’emigrar ens han fet una visita a la classe de medi de 3rB per explicar-nos, en primera persona, com va ser la seva vivència. D’aquesta manera ho hem entès molt millor i ens ha semblat força interessant.
Gràcies Isabel, Mae, Manolo, Carmen i José per col•laborar i acompanyar-nos en el nostre aprenentatge!.
Classe de 3rB
Gràcies Isabel, Mae, Manolo, Carmen i José per col•laborar i acompanyar-nos en el nostre aprenentatge!.
Classe de 3rB
Subscriure's a:
Missatges (Atom)