dijous, 27 de juny del 2013

Recitado de poesia realizado por los alumnos de cuarto

En la asignatura de castellano algunos  alumnos de cuarto curso  de  forma voluntaria, han recitado   la Canción del  Pirata de Jose de Espronceda de forma admirable. Aquí podemos ver  una pequeña muestra de su capacidad de declamación.



Aihoa Calpe

Victor Martín

Tony Liu 

Vicor Herrador y  Mario Sánchez

Sofía Algaba y  Ana Alonso

Particia González y Sara Ouabid

Noelia Loma y Andrea Principal

Lucía  Ruíz y Jianlee Zheng

Laura Rodríguez

Javier Tortosa  y Daniel Gonzalez

Ana Alonso y Hugo Fuster

Aina Machuca  y Rodrigo Romero

Mario Sánchez y Álex González

Ainoa Sánchez  y Laura Allende

Anabel Andrade y Sofía Algaba

Judith Moreno


ANUNCIOS TERCERO

Los niños/as de tercero en la asignatura de castellano han elaborado unos anuncios como trabajo creativo, de grupo y de expresión oral. Han elegido sus productos, han elaborado los eslóganes y han creado la campaña publicitaria elegida por cada grupo.

Preparación de anuncios

Anuncio Parti

Anuncio Superhélice

Anuncio  Magiboli

Anuncio Dilipo

Anuncio Triciclon

Anuncio Pelotabota

Anuncio Snoopy Poopy Champ

Anuncio Mumi

Anuncio Robogo

Anuncio Chanqueta

Anuncio Zapatito

dimecres, 12 de juny del 2013

LLIBRES DE TEXT DEL CURS 2013-2014

Feu clic a la imatge per veure el llistat dels llibres del curs vinent de l'Escola Dolors Almeda.


divendres, 24 de maig del 2013

Diari de colònies: dia 3

Ooooh, això s'acaba!!

Ara mateix ja estem a l'autocar, de tornada cap a l'escola. Aquest matí encara hem tingut temps de fer algunes activitats més, com retornar "el patito" a la prehistòria o fer la Festa Blanca (quan arribem, ja sabreu per què es diu així...).

Hem dinat molt a gust, i ara molts ja estem dormint a l'autocar. Tornem molt cansats, satisfets i amb ganes de veure a la família!

Aquí teniu les fotos de l'últim dia, i com podreu comprovar tenim moltes ganes de tornar a anar decolònies!!


dijous, 23 de maig del 2013

Colònies a L'Escala: dia 2

Quin dia avui! Estem tots fets pols!!!
No hem parat: al matí hem anat a la pineda a fer un joc de pistes, amb diferents proves que haviem de superar. Després de dinar, uns quants hem anat a veure una muralla antiga que s'endinsa al mar, i uns altres hdem seguit fent jocs al bosc. I a la nit.... la tan esperada discoteca! Hem descobert alguns futurs artistes i triomfadors a la pista de ball!!

Ara toca retirada.... Però no oblidarem aquest dia tan intens, ple d'aventures i amb els millors amics!

P.D.: pares, no patiu! Mengem molt bé, i el temps està acompanyant bastant (tot i que avui ens han caigut quatre gotes...)

Aquí ens podeu veure en acció:


dimecres, 22 de maig del 2013

DIARI DE LES COLÒNIES: dia 1


Avui hem arribat a l’alberg. El temps és molt bo, però fa un vent….

Hem conegut els monitors, que són molt simpàtics i ens ensenyen molts jocs divertits. També hem elaborat papirs com els antics egipcis, i hem pogut conèixer com col·laboraven els homes prehistòrics a l’hora de buscar menjar. Per cert, amb aquest joc hem hagut d’utilitzar coneixements de matemàtiques, amb els quilos I els grams!

Després de sopar hem seguit fent activitats, com collir estrelles, conèixer les constel·lacions o jocs cooperatius.

Ara estem mooooolt cansats, i anirem a dormir per agafar forces per demà.

Aquí us deixem unes quantes fotos per que ens pugueu veure gaudir!!!
Fins demà!

divendres, 10 de maig del 2013

Recursos útils!!!

Per practicar el càlcul aquí us deixem l'enllaç amb MATES CON MARIO



Per no perdre agilitat, la Màquina de Calcular



Per generar full de càlcul






Agenda