dimarts, 19 de març del 2013

Olimpíades de 4t

Avui els nens i nenes de 4t hem anat a les pistes municipals a participar a les Olimpíades escolars de Cornellà. Ens hem juntat amb alumnes d'altres escoles per realitzar un total de 10 proves esportives, des de curses de relleus, volei, llançament de pes, salt de llargada....

Ha estat un matí molt cansat, però també molt divertit en que hem pogut compartir jocs amb nens i nenes que no coneixiem, fer amistat amb ells i sobretot, passar-ho molt bé!


dilluns, 25 de febrer del 2013

Acrosport

Els alumnes de 4t estem fent sessions d'Acrosport a l'àrea d'Educació Física. Es tracta de formar figures humanes en grups de 2, 3 o 4 alumnes, i necessitem treballar molt! La força, l'equilibri i el treball en equip són imprescindibles per poder fer figures tan espectaculars com les següents:

divendres, 1 de febrer del 2013

Fundació Miró

El dimecres 30 de gener els nens i nenes de tercer vam anar a veure l'exposició "Explosió, El llegat de Jackson Pollock, a la Fundació Joan Miró. Ens va agradar molt fer el taller de pintura. Podeu veure les nostres creacions al passadís de davant de les classes.

divendres, 11 de gener del 2013

CONCERT DE NADAL

Aquests són els links de les actuacions del Concert de Nadal dels vostres fills i filles.
Esperem que us agradin i aprofitem per agrair  a la Txell Segués l'edició i publicació dels vídeos.






dissabte, 29 de desembre del 2012

Feliç 2013

http://youtu.be/HlX3WYUVzuk

 

Olivera

L'olivera de la nostra escola dona per molt. Un dia en Plàstica la vam pintar i setmanes més tard vam collir les olives. Després vam fer salmorra("salmuera") i les vam posar en pots; al gener ens les podrem menjar!!

Visita a l'Ajuntament

Agenda