Els alumnes de tercer hem sigut acròbates per uns dies i hem fet unes figures humanes xulíssimes! No us creieu que és tan fàcil! Mireu quins gimnastes estem fets!
3rA
3rB
dijous, 29 de març del 2012
dimarts, 13 de març del 2012
Geoplans a 3rB
Els alumnes de 3r hem estat practicant triangles i quadrilàters amb geoplans. A més, hem deixat anar la nostra imaginació i hem creat d'altres figures amb diferents formes geomètriques. Som uns artistes!!!
dilluns, 12 de març del 2012
Experiment amb pulmons de xai
Hem fet un experiment per poder entendre com són per dintre els pulmons i com funcionen. Ha estat força interessant
olimpiades
El proper 30 de març els nens i nenes de 4t participarem en unes olimpiades. Hem d'anar a les pistes municipals, al matí doncs farem Educació Física i a la tarda farem classe normal. El professor d'Educació Física ja ens dirà el material que s'ha de portar.
dilluns, 27 de febrer del 2012
Treballem l'eficàcia lectora
Hola nens i nenes de tercer. Aquí teniu un enllaç que ens ajudarà a millorar l'eficàcia lectora mitjançant unes activitats molt divertides.
Feu un clic...
Activitat
Feu un clic...
Activitat
CARNAVAL 2012
AQUI TENIU UNA MOSTRA DE LES DISFRESSES D'AQUEST CARNAVAL.
HA ESTAT UNA FESTA GENIAL.....
HA ESTAT UNA FESTA GENIAL.....
Fotos de la sortida al MNAC, 4t
Per fi pengem les fotos de la sortida i del taller al MNAC del 10 de gener.
Primer vam fer una visita comentada de les escultures. Vam observar molt una escultura que es deia "Home cactus" perquè després nosaltres vam fer un taller i amb cartolines vam fer una escultura de nosaltres transformant-nos en un animal o en una planta. Algunes les vam exposar al passadís del parvulari.
També vam fer un passeig per les pintures del romànic.
Després va ser molt divertit jugar al parc del costat del museu.
Primer vam fer una visita comentada de les escultures. Vam observar molt una escultura que es deia "Home cactus" perquè després nosaltres vam fer un taller i amb cartolines vam fer una escultura de nosaltres transformant-nos en un animal o en una planta. Algunes les vam exposar al passadís del parvulari.
També vam fer un passeig per les pintures del romànic.
Després va ser molt divertit jugar al parc del costat del museu.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)