dijous, 29 de març del 2012

ACROESPORT a 3r

Els alumnes de tercer hem sigut acròbates per uns dies i hem fet unes figures humanes xulíssimes! No us creieu que és tan fàcil! Mireu quins gimnastes estem fets!

3rA



3rB

dimarts, 13 de març del 2012

Geoplans a 3rB

Els alumnes de 3r hem estat practicant triangles i quadrilàters amb geoplans. A més, hem deixat anar la nostra imaginació i hem creat d'altres figures amb diferents formes geomètriques. Som uns artistes!!!

dilluns, 12 de març del 2012

Experiment amb pulmons de xai

Hem fet un experiment per poder entendre com són per dintre els pulmons i com funcionen. Ha estat força interessant


olimpiades

El proper 30 de març els nens i nenes de 4t participarem en unes olimpiades. Hem d'anar a les pistes municipals, al matí doncs farem Educació Física i a la tarda farem classe normal. El professor d'Educació Física ja ens dirà el material que s'ha de portar.

dilluns, 27 de febrer del 2012

Treballem l'eficàcia lectora

Hola nens i nenes de tercer. Aquí teniu un enllaç que ens ajudarà a millorar l'eficàcia lectora mitjançant unes activitats molt divertides.
Feu un clic...

Activitat

CARNAVAL 2012

AQUI TENIU UNA MOSTRA DE LES DISFRESSES D'AQUEST CARNAVAL.
HA ESTAT UNA FESTA GENIAL.....

Fotos de la sortida al MNAC, 4t

Per fi pengem les fotos de la sortida i del taller al MNAC del 10 de gener.

Primer vam fer una visita comentada de les escultures. Vam observar molt una escultura que es deia "Home cactus" perquè després nosaltres vam fer un taller i amb cartolines vam fer una escultura de nosaltres transformant-nos en un animal o en una planta. Algunes les vam exposar al passadís del parvulari.

També vam fer un passeig per les pintures del romànic.

Després va ser molt divertit jugar al parc del costat del museu.

Agenda