dimecres, 21 de desembre del 2011

Fira de Nadal

Avui dia 21 de desembre tots els cursos de primària hem anat a la Fira de Cornellà a passar un matí molt divertit gaudint de les activitats que hi ha organitzades, (inflables, manualitats, maquillatge, pallassos, karaoke, jocs esportius, trenet de la bruixa,etc....)
Aquí teniu una mostra.

dilluns, 28 de novembre del 2011

Video del Concert de Santa Cecília

Gràcies a na Meritxell Segués (mare de l'escola) ja disposem del video del Concert de Santa Cecília. Per veure'l només cal fer clic a l'enllaç:

Sortida al Riu Llobregat

Finalment vam poder anar al riu Llobregat. Vam anar caminant i vam aprendre moltes coses. El grup de 4t A ens vam trobar una tortuga abandonada i 4t B vam topar amb un gran ramt d'ovelles. Vam veure cobs marins, un bernat pescaire i moltes petjades d'animals.

dissabte, 26 de novembre del 2011

Concert de Santa Cecília

El dia 22 de novembre va ser el dia de “ Santa Cecília”, que és la patrona de la música.
Per primera vegada ho vam celebrar a l’escola i segurament es tornarà a fer ja que va ser tot un èxit.
Vam poder gaudir d’un concert que van fer alguns nens i nenes de l’escola que toquen instruments com: La flauta dolça, el piano,la guitarra, el saxo, el violí, la bateria, i un grup de percussió.
Ens ho vam passar molt bé i ens van entrar ganes a tots i totes d’aprendre més música.
Aquest va ser un concert d’instruments molt especial i ja ens estem preparant per al proper concert de Nadal que farem a l’Auditori.
Aquí teniu unes fotos dels artistes que van participar!!
Moltes gràcies a tots i totes!!


dilluns, 14 de novembre del 2011

HANDBOL A 3r d'EF

Els alumnes de 3r a EF han fet una classe d'Handbol extra dirigida pels entrenadors que venen a l'handbol extraescolar. D'aquesta manera els nostres alumnes han viscut de més a prop el que suposa aquest esport. Hem après moltes coses!

3rA













3rB

















dijous, 27 d’octubre del 2011

DELTA DEL LLOBREGAT

Aquests links són interessants per investigar la fauna del riu Llobregat i del seu Delta.

Fauna del riu

Fauna del Delta de Llobregat

dimarts, 25 d’octubre del 2011

GOTIM, GOTAM A 3r

Els alumnes de 3r hem estat prenent consciència de la importància de l'aigua mitjançant una iniciativa anomenada GOTIM, GOTAM. Hem parlat tant del seu cicle natural com de l'urbà. Unes especialistes ens han explicat, ens han passat un vídeo i ens han fet uns jocs divertidíssims que ens han ajudat a aprendre moltes coses més que desconeixíem sobre l'aigua i que si voleu ja us podem explicar.
Ha estat una jornada de dues hores intenses i ben profitoses!

Agenda