Avui dia 21 de desembre tots els cursos de primària hem anat a la Fira de Cornellà a passar un matí molt divertit gaudint de les activitats que hi ha organitzades, (inflables, manualitats, maquillatge, pallassos, karaoke, jocs esportius, trenet de la bruixa,etc....)
Aquí teniu una mostra.
dimecres, 21 de desembre del 2011
dilluns, 28 de novembre del 2011
Video del Concert de Santa Cecília
Sortida al Riu Llobregat
Finalment vam poder anar al riu Llobregat. Vam anar caminant i vam aprendre moltes coses. El grup de 4t A ens vam trobar una tortuga abandonada i 4t B vam topar amb un gran ramt d'ovelles. Vam veure cobs marins, un bernat pescaire i moltes petjades d'animals.
dissabte, 26 de novembre del 2011
Concert de Santa Cecília
El dia 22 de novembre va ser el dia de “ Santa Cecília”, que és la patrona de la música.
Per primera vegada ho vam celebrar a l’escola i segurament es tornarà a fer ja que va ser tot un èxit.
Vam poder gaudir d’un concert que van fer alguns nens i nenes de l’escola que toquen instruments com: La flauta dolça, el piano,la guitarra, el saxo, el violí, la bateria, i un grup de percussió.
Ens ho vam passar molt bé i ens van entrar ganes a tots i totes d’aprendre més música.
Aquest va ser un concert d’instruments molt especial i ja ens estem preparant per al proper concert de Nadal que farem a l’Auditori.
Aquí teniu unes fotos dels artistes que van participar!!
Moltes gràcies a tots i totes!!
Per primera vegada ho vam celebrar a l’escola i segurament es tornarà a fer ja que va ser tot un èxit.
Vam poder gaudir d’un concert que van fer alguns nens i nenes de l’escola que toquen instruments com: La flauta dolça, el piano,la guitarra, el saxo, el violí, la bateria, i un grup de percussió.
Ens ho vam passar molt bé i ens van entrar ganes a tots i totes d’aprendre més música.
Aquest va ser un concert d’instruments molt especial i ja ens estem preparant per al proper concert de Nadal que farem a l’Auditori.
Aquí teniu unes fotos dels artistes que van participar!!
Moltes gràcies a tots i totes!!
dilluns, 14 de novembre del 2011
HANDBOL A 3r d'EF
Els alumnes de 3r a EF han fet una classe d'Handbol extra dirigida pels entrenadors que venen a l'handbol extraescolar. D'aquesta manera els nostres alumnes han viscut de més a prop el que suposa aquest esport. Hem après moltes coses!
3rA
3rB
3rA
3rB
dijous, 27 d’octubre del 2011
DELTA DEL LLOBREGAT
Aquests links són interessants per investigar la fauna del riu Llobregat i del seu Delta.
Fauna del riu
Fauna del Delta de Llobregat
Fauna del riu
Fauna del Delta de Llobregat
dimarts, 25 d’octubre del 2011
GOTIM, GOTAM A 3r
Els alumnes de 3r hem estat prenent consciència de la importància de l'aigua mitjançant una iniciativa anomenada GOTIM, GOTAM. Hem parlat tant del seu cicle natural com de l'urbà. Unes especialistes ens han explicat, ens han passat un vídeo i ens han fet uns jocs divertidíssims que ens han ajudat a aprendre moltes coses més que desconeixíem sobre l'aigua i que si voleu ja us podem explicar.
Ha estat una jornada de dues hores intenses i ben profitoses!
Ha estat una jornada de dues hores intenses i ben profitoses!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
