divendres, 2 de juny del 2017

Colònies 4t, 3r dia



Bon dia famílies!


Ja tenim les maletes a punt carregades de molt bones experiències i vivències per explicar. La nit ha anat super bé i han descansat com a angelets (us passem una petita mostra de com van acabar de rendits).

Avui toca fer proves pel poble veí de Sant Martí d’Empúries. Tot seguit dinarem i tornarem cap a casa amb moltes ganes de veure-us!

 Tenim previst arribar, aproximadament, a l’hora de sortida de l’escola.

Fins d’aquí una estona!


Fotos

dijous, 1 de juny del 2017

2n dia de colònies 4t

Bona nit famílies!

Us deixem una petita mostra del que han pogut gaudir avui els vostres fills i filles. Després d’un bon sopar, ja estan ben preparadets i guapuuuus/es per anar a ballar a la disco que ens han organitzat els monitors/es.


La nit promet!

Preparatats pel 2n dia de colònies!

Bon dia famílies!

Els nens i nens de 4t ja estem preparats per fer una gimcana pel poble de l'Escala fins el migdia. Després dinarem per agafar bé de forces i remar amb el kayak per la platja. Han passat una nit ben divertida de colònies i a les 6 alguns ja estaven en peu amb moltes ganes de seguir!



dimecres, 31 de maig del 2017

RECULL PRIMER DIA

HOLA FAMÍLIES,

Després d'alguns problemes tècnics, hem aconseguit pujar una petita mostra de les activitats d'avui... Bona nit!!!!


COLÒNIES PRIMER DIA
Hola famílies!
Ja fa unes quantes hores que estem intentant penjar les fotos dels vostres estimats fillsperò sentint-ho molt ens estem trobant amb forces problemes informàticsAixí que, per ara no podreu disposar de les fotos tan xules del dia d'avuiperò sí explicar-vos que els nens i les nenes han gaudit d'un dia i d'unes activitats esplèndides
S'ho han passat d'allò més  al llac d'aventures on han fetkaiac al llactirolina amb circuit d'aventura i rocòdromDesprés de dinar hem arribat a l'albergens hem instal·lat i els monitors ja ens esperaven per anar a la platja a fer activitats de platja, entre aquestes: paddle surf. Un cop passats per la dutxa... hem anat a sopar i seguidament hem sortit a fer jocs de nit a la platja
Ara ja estan al llit... esperant que dormin per agafar forces per demà... bona nit
Núria i Laia

COLÒNIES

HOLA FAMÍLIES!!!
Hem arribat a VENTALLÓ (Alt Empordà)!!! Fa bon temps i estem al llac d'aventures!!!!!! Quina emoció!!!!!!






dimecres, 17 de maig del 2017

El nostre hort


Durant aquest curs tota l'escola hem treballat molt sobre l'hort escolar i el nostre entorn. Ha estat un gran projecte molt interessant i saludable!!!! Aquí teniu unes quantes fotos perquè veieu com hem gaudit plantant i recollint la nostra pròpia collita.
Bon profit!!!!!!

Amb el suport de l'Ajuntament de Cornellà



FOTOS 

Agenda