Els nens i nens de 4t ja estem preparats per fer una gimcana pel poble de l'Escala fins el migdia. Després dinarem per agafar bé de forces i remar amb el kayak per la platja. Han passat una nit ben divertida de colònies i a les 6 alguns ja estaven en peu amb moltes ganes de seguir!
dijous, 1 de juny del 2017
dimecres, 31 de maig del 2017
RECULL PRIMER DIA
HOLA FAMÍLIES,
Després d'alguns problemes tècnics, hem aconseguit pujar una petita mostra de les activitats d'avui... Bona nit!!!!
COLÒNIES PRIMER DIA
Després d'alguns problemes tècnics, hem aconseguit pujar una petita mostra de les activitats d'avui... Bona nit!!!!
COLÒNIES PRIMER DIA
Hola famílies!
Ja fa unes quantes hores que estem intentant penjar les fotos dels vostres estimats fills, però sentint-ho molt ens estem trobant amb forces problemes informàtics. Així que, per ara no podreu disposar de les fotos tan xules del dia d'avui, però sí explicar-vos que els nens i les nenes han gaudit d'un dia i d'unes activitats esplèndides.
S'ho han passat d'allò més bé al llac d'aventures on han fet: kaiac al llac, tirolina amb circuit d'aventura i rocòdrom. Després de dinar hem arribat a l'alberg, ens hem instal·lat i els monitors ja ens esperaven per anar a la platja a fer activitats de platja, entre aquestes: paddle surf. Un cop passats per la dutxa... hem anat a sopar i seguidament hem sortit a fer jocs de nit a la platja.
Ara ja estan al llit... esperant que dormin per agafar forces per demà... bona nit!
Núria i Laia
COLÒNIES
HOLA FAMÍLIES!!!
Hem arribat a VENTALLÓ (Alt Empordà)!!! Fa bon temps i estem al llac d'aventures!!!!!! Quina emoció!!!!!!
Hem arribat a VENTALLÓ (Alt Empordà)!!! Fa bon temps i estem al llac d'aventures!!!!!! Quina emoció!!!!!!
dimecres, 17 de maig del 2017
El nostre hort
Durant aquest curs tota l'escola hem treballat molt sobre l'hort escolar i el nostre entorn. Ha estat un gran projecte molt interessant i saludable!!!! Aquí teniu unes quantes fotos perquè veieu com hem gaudit plantant i recollint la nostra pròpia collita.
Bon profit!!!!!!
Amb el suport de l'Ajuntament de Cornellà
FOTOS
dijous, 6 d’abril del 2017
ENLLAÇOS PLANTES AROMÀTIQUES 4t
Tenint en compte que en el nostre projecte estem treballant les plantes aromàtiques, us deixem uns enllaços que us poden ajudar a fer la cerca. Som-hi!
Diverses plantes
Diverses plantes
v
CALÈNDULA
(BOIXAC DE CAMP)
v
SANTOLINA
(ESPERNALLAC)
v
ROMANÍ
v MENTA
v RUDA
v SÀLVIA
divendres, 31 de març del 2017
VISITA A LA FÀBRICA CACAOLAT
Aprofitant que a medi hem treballat els diferents sectors, els alumnes de 4t hem anat a visitar la fàbrica " Cacaolat" de Sta. Coloma de Gramenet. Hem après moltes coses sobre el cacao, sobre la pròpia fàbrica i com fan el producte. Al acabar hem anat a un parc fantàstic i ens ho hem passat genial!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
