dimecres, 15 de febrer del 2017

PATRONAT DE CORNELLÀ

Els alumnes de tercer i de quart hem anat al Patronat de Cornellà a veure "Tap Story Tour". Dos conferenciants un tant particulars "estan intentant" explicar el que ha estat l'evolució de la música i claqué gradualment. Aquest espectacle és un "tour" per la història del claqué, explicat de manera amena i divertida, la seva progressió al llarg dels anys. S'utilitzen diferents instruments:, esclops de fusta, sabates de claqué, sabatilles d'esport, el cos, etc.. Tap Story tour és un conjunt de comèdia visual, mim, pallasso i claqué molt divertit!

3r Visita l'ajuntament

El dimarts 7 de febrer (A) i el 14 de febrer (B), les classes de tercer de primària vam anar a visitar l’Ajuntament de Cornellà. Primer ens vam trobar davant de la porta del consistori on ens van explicar breument una mica d’història sobre els edificis més representatius de la ciutat i després vam visitar la sala de plens, on ens va rebre l’Alcalde, Antonio Balmón. Anteriorment, ens havíem preparat unes preguntes que l’Alcalde ens va respondre per ajudar-nos a conèixer més a fons el funcionament de la nostra ciutat. Per finalitzar la visita, ens vam instal·lar davant de l’edifici de l’Ajuntament per dibuixar-lo i endur-nos així un petit record. FOTOS

dimarts, 29 de novembre del 2016

ESTACIÓ METEOROLÒGICA

Durant el mes de novembre, els alumnes de tercer estem fent de meteoròlegs. Hem descobert l’estació meteorològica de la nostra escola, situada a l’entrada, i cada dia un grup de cinc alumnes fa un registre de la temperatura amb el termòmetre, de la pluja amb el pluviòmetre, de la direcció del vent amb el penell, de la velocitat del vent amb l’anemòmetre, i de la pressió atmosfèrica amb el penell.
 

dilluns, 7 de novembre del 2016

LES COMARQUES DE CATALUNYA

A 4t estem treballant diferents tipologies de mapes de Catalunya , però sobretot el de les comarques.
Aquí teniu uns links per repassar tot jugant:

Mapa 1

Mapa 2


Mapa 3

dimecres, 2 de novembre del 2016

Museu Agbar on PhotoPeach

Museu de les aigües

Els alumnes de quart hem visitat el museu de les aigües. Hem fet un taller molt divertit i tot i que ens ha plogut una miqueta hem passat un dia genial!!!!!

FOTOS

MULTIPLICACIONS

A tercer estem repassant les taules de multiplicar amb un joc molt divertit... aquí us deixem l'enllaç per si voleu practicar des de casa!

MATH MAGICIAN

Agenda