dimecres, 15 de febrer del 2017
3r Visita l'ajuntament
El dimarts 7 de febrer (A) i el 14 de febrer (B), les classes de tercer de primària vam anar a visitar l’Ajuntament de Cornellà. Primer ens vam trobar davant de la porta del consistori on ens van explicar breument una mica d’història sobre els edificis més representatius de la ciutat i després vam visitar la sala de plens, on ens va rebre l’Alcalde, Antonio Balmón. Anteriorment, ens havíem preparat unes preguntes que l’Alcalde ens va respondre per ajudar-nos a conèixer més a fons el funcionament de la nostra ciutat. Per finalitzar la visita, ens vam instal·lar davant de l’edifici de l’Ajuntament per dibuixar-lo i endur-nos així un petit record.
FOTOS
dimarts, 29 de novembre del 2016
ESTACIÓ METEOROLÒGICA
Durant el mes de novembre, els alumnes de tercer estem fent
de meteoròlegs. Hem descobert l’estació meteorològica de la nostra escola,
situada a l’entrada, i cada dia un grup de cinc alumnes fa un registre de la
temperatura amb el termòmetre, de la pluja amb el pluviòmetre, de la direcció
del vent amb el penell, de la velocitat del vent amb l’anemòmetre, i de la
pressió atmosfèrica amb el penell.
dilluns, 7 de novembre del 2016
LES COMARQUES DE CATALUNYA
dimecres, 2 de novembre del 2016
Museu de les aigües
Els alumnes de quart hem visitat el museu de les aigües. Hem fet un taller molt divertit i tot i que ens ha plogut una miqueta hem passat un dia genial!!!!!
FOTOS
FOTOS
MULTIPLICACIONS
A tercer estem repassant les taules de multiplicar amb un joc molt divertit... aquí us deixem l'enllaç per si voleu practicar des de casa!
MATH MAGICIAN
MATH MAGICIAN
dimecres, 5 d’octubre del 2016
CIM DE LES ALIGUES
Els alumnes de
tercer hem anat al cim de les àligues. Ha sigut una experiència inoblidable. Hem acabat el dia en un parc màgic!
FOTOS
Subscriure's a:
Missatges (Atom)