Aquí teniu la cançó del Mag Maginet perquè la pugueu cantar i practicar pel dia de la cavalcada!!!
El vol del mussol, la cua del gat del Baix Llobregat.......
dimecres, 9 de desembre del 2015
dilluns, 23 de novembre del 2015
CONCERT DE SANTA CECÍLIA
Un any més els nostres alumnes ens han demostrat que són uns
grans artistes i que toquen meravellosament! Cliqueu a la foto i podreu gaudir
de les diferents actuacions.
dijous, 29 d’octubre del 2015
Collim Olives
Els alumnes de tercer hem anat a collir olives de la nostra olivera. Hem agafat moltes i ara toca fer conserva . Ens ho hem passat molt bé!!!
dimecres, 21 d’octubre del 2015
Museu de les aigües
Els alumnes de quart hem visitat el museu de les aigües de Cornellà. Primer vam fer un itinerari per conèixer les instal·lacions i tot seguit vam fer un taller molt divertit. Ens ho vam passar genial!
diumenge, 18 d’octubre del 2015
Practiquem l'ortografia
Us deixem aquí un Jclic que us hem preparat per anar practicant amb les paraules que treballarem.
dimecres, 14 d’octubre del 2015
CIM D'ÀLIGUES
Aquest curs els alumnes de tercer hem estrenat les sortides amb la visita a un lloc de luxe. Hem anat al Cim d'àligues, a Sant Feliu de Codines, i ens ho hem passat genial. Hem après moltíssimes coses sobre les aus que viuen allà i hem passat un gran dia per la zona.
divendres, 9 d’octubre del 2015
Treballem les síl·labes
Benvinguts al cicle als alumnes de tercer!
Aquí us deixem un JCLIC que us anirà bé per practicar la separació de síl·labes.
Molta sort!
**Cal tenir una versió de JAVA actualitzada.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)