dimarts, 17 de febrer del 2015

CARNESTOLTES

Us deixem un vídeo i recull de fotografies de la festa de Carnestoltes que vam celebrar divendres passat a la nostra escola.



dimarts, 10 de febrer del 2015

Barça Kids a 4t

Els alumnes de 4t hem gaudit d'una jornada plena de molt bons valors aplicats a la vida diària i a l'esport. Ara toca posar-los en pràctica. Som-hi!!!!



ARRIBA EN CARNESTOLTES!

EL CARNESTOLTES JA ÉS AQUÍ!



Després del pati hem rebut al REI DE LA XERINOLA, el rei Carnestoltes. Aquesta setmana està plena d’alegria i disbauxa!!! Recorda complir les normes que el rei ens mana:

DIMECRES: Anem de rapers!
DIJOUS: Anem en pijama!
DIVENDRES MATÍ: Portarem un peluix!
DIVENDRES TARDA: Anem disfressats cadascú com més ens agradi!

A GAUDIR MOLTÍSSIM!!!!



divendres, 6 de febrer del 2015

Museu Egipci



Els alumnes de tercer hem anat al Museu Egipci de Barcelona. Ens han explicat com desxifrar els diferents tipus de jeroglífics que els egipcis feien servir i com era la vida i els costums d'aquella època.



dijous, 29 de gener del 2015

VISITA AL MUSEU PICASSO


La sortida al museu Picasso ha estat molt interessant. Primer, hem fet una visita guiada on hem observat i interpretat diverses obres del pintor. És molt curiós com de la mateixa il·lustració cadascú pot veure i imaginar coses molt diferents. Després, hem fet un taller en el que individualment hem elaborat a partir d'un paisatge i uns elements donats  la nostra pròpia obra. 


dimarts, 20 de gener del 2015

Enllaços PATUM 4t

Els alumnes de 4t estem elaborant un projecte interdisciplinar sobre la cultura i tradicions catalanes. Per aquest motiu, a continuació es disposa de diferents enllaços on trobar informació sobre LA PATUM.


LA PATUM

GEGANTS DE LA PATUM


 

MÚSICA DE LA PATUM



 

MOT/PARAULA PATUM


 

ACTES PREVIS A LA PATUM

COMPARSES O ENTREMESOS


 

LA PATUM PATRIMONI DE LA HUMANITAT

CALENDARI (SITUACIÓ TEMPORAL)

PROTAGONISTES


 

LOCALITZACIÓ DE LA PATUM

dimarts, 13 de gener del 2015

CONCERT DE NADAL 2014

https://www.youtube.com/results?search_query=Concert+de+Nadal+2014.+Escola+Dolors+AlmedaEl passat 18 i 19 de desembre, com ja és tradició a la nostra escola, vam fer el Concert de Nadal. Cada curs va cantar la seva nadala i van recitar un poema.

Gràcies a la col•laboració dels pares, es va transformar el nostre gimnàs en un meravellós auditori.

Gaudiu de les actuacions!

Agenda