Els alumnes de 4t estem elaborant un projecte interdisciplinar sobre la cultura i tradicions catalanes. Per aquest motiu, a continuació es disposa de diferents enllaços on trobar informació sobre LA PATUM.
El passat 18 i 19 de desembre, com ja és tradició a la nostra escola, vam fer el Concert de Nadal. Cada curs va cantar la seva nadala i van recitar un poema.
Gràcies a la col•laboració dels pares, es va transformar el nostre gimnàs en un meravellós auditori.
Els alumnes de 4t hem fet figures acrobàtiques a la classe d’Educació Física. Aquest curs han estat més complicades!!! De quatre!!! Estem fets uns experts!
Els alumnes de 3r hem fet figures acrobàtiques a la classe d’Educació Física. Aquest curs ho hem fet en grups de dos i de tres i ha estat molt divertit!!!
Els alumnes de 4t hem après i experimentat un munt de coses en el Museu de les Aigües de Cornellà. Ha estat una visita molt profitosa i interessant. Quin món més fascinant el de l’aigua!
Els alumnes de 4tB hem estat gaudint d’un matí a la ribera del Riu Llobregat. Amb l’acompanyament d’un guia, hem conegut moltes de les coses que l’envolten (fauna i flora característica), hem fet activitats d’orientació amb l’ajuda d’un mapa i d’una brúixola i, per últim, hem conegut les particularitats de la seva aigua. Ah! Molt important, ja sabem on neix i desemboca el nostre Riu!!!