dimarts, 11 de novembre del 2014

4t A visita al Riu Llobregat

Els alumnes de 4t A hem anat a fer una visita al Riu Llobregat. Hem pogut veure de prop el riu i hem après moltes coses sobre els animals que hi viuen allà. Ha estat un gran dia on hem viscut grans experiències.

Halloween a la nostra escola.



Recordeu que si voleu veure fotos de les activitats de Halloween podeu visitar el blog d’anglès.

Els alumnes de 4t hem anat a l’aula de ciències per fer una experiència relacionada amb la sortida del Riu Llobregat sobre el seu sòl.


dijous, 9 d’octubre del 2014

Anem al Cim d'Àligues amb 3r

Aquest curs estrenem les excursions amb la visita al Cim d'àligues! Aquesta sortida està relacionada amb el medi natural i ens ha permès aprendre  d'una manera molt vivencial sobre les aus que habiten al Cim.
Hem passat un gran dia a la muntanya. Per finalitzar la visita hem fet una gimcana on havíem de posar en pràctica tots els coneixements apresos sobre els "Ducs" i les "Àligues".



dimarts, 17 de juny del 2014

LLISTAT DE LLIBRES DEL CURS 2014/15

Feu clic a la imatge per visualitzar i descarregar el llistat de llibres del curs 2014/15.




dimecres, 11 de juny del 2014

CANTÀNIA



Aquest any l’escola ha participat en una activitat organitzada per l’Auditori de Barcelona anomenada Cantània. Durant el segon i tercer trimestre, els nens de quart hem estat treballant una cantada infantil escrita i composada expressament per a l’ocasió amb el nom de Rambla Llibertat. Aquesta activitat ha finalitzat amb un concert a l’Auditori on hem participat diferents escoles de Catalunya acompanyades en directe de músics i actors professionals.

Cantània ha estat una experiència nova, molt enriquidora personal i musicalment on tota la gent que hem participat hem tingut l'oportunitat de gaudir de bona música i on nosaltres, els alumnes, hem estat els protagonistes.

dilluns, 2 de juny del 2014

VISITA DELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA BLAU ALMEDA

Avui ens han visitat els avis de la residència Blau Almeda. Hem jugat una estoneta al dòmino i ens ho hem passat molt bé. Hem compartit una tarda molt bonica de joc mentre ens explicàvem algunes de les nostres batalletes. Fins un altre!


Agenda