dijous, 22 de maig del 2014
I CONTINUEM AMB LA DIVERSIÓ!!!!!!
HOLA A TOTS !!!!!!!
Avui ens hem llevat molt aviat i ens hem començat a preparar per posar-nos en marxa: dutxes, esmozar.....
Hem entrat a la màquina del temps i hem viatjat a l'època medieval. Mireu que bé que ens ho hem passat! Abans de dinar hem anat a la platja a buscar restes d'éssers vius i remullar-nos els peus. Tot és molt bonic!!!!!!
Ara estem a Sant Martí d'Empúries...... Ja us explicarem.........
dimecres, 21 de maig del 2014
I A DORMIR....
Abans d'anar a dormir us volíem donar un petó de bona nit. No sé si aconseguirem dormir-nos aviat...Estem súper emocionats . Sweet dreams.:)
PRIMER DIA!!!!!!!
Aquí teniu algunes fotos d'aquest primer dia. Com podeu veure estem tots molt feliços. Fins i tot a última hora ha sortit el sol. Recordeu que podeu fer els vostres comentaris si teniu un compte gmail. Ens agradarà també tenir notícies vostres. Molts petonets. Continuarà.......
Colònies 2014 a Empúries
Hola famílies:
Ja estem instal•lats! De moment el dia aguanta, ni plou ni bufa la Tramuntana.
Hem dinat arròs amb tomàquet, pollastre amb patates i un geladet.
Estem tots molt contents perquè ens han encantat les habitacions.
Si podem, al vespre us penjarem algunes fotos.
De moment us enviem petonets i abraçades per a tots!!!!
Seguirem en contacte
Ja estem instal•lats! De moment el dia aguanta, ni plou ni bufa la Tramuntana.
Hem dinat arròs amb tomàquet, pollastre amb patates i un geladet.
Estem tots molt contents perquè ens han encantat les habitacions.
Si podem, al vespre us penjarem algunes fotos.
De moment us enviem petonets i abraçades per a tots!!!!
Seguirem en contacte
dilluns, 19 de maig del 2014
Setmana cultural 2014
Aquest curs el projecte interdisciplinar de l'escola ha estat " La Mar mediterrània". Després de molts dies de treballar a classe i desenvolupar més en profunditat el tema de les plantes i arbres de la Mediterrània, hem celebrat la setmana cultural amb tallers. Durant 4 dies, a les tardes, hem gaudit de diferents tallers de jocs i danses, hem fet maquetes, i hem elaborat polseres i collarets amb espècies.
Ens ho hem passat molt bé!!!!!
Ens ho hem passat molt bé!!!!!
dilluns, 5 de maig del 2014
dimarts, 8 d’abril del 2014
OLIMPÍADES ESCOLARS A CORNELLÀ
Els/les alumnes de 4t hem participat a les olimpíades escolars organitzades a la pista d'atletisme de Cornellà.
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)