dimecres, 21 de maig del 2014

PRIMER DIA!!!!!!!

Aquí teniu algunes fotos d'aquest primer dia. Com podeu veure estem tots molt feliços. Fins i tot a última hora ha sortit el sol. Recordeu que podeu  fer els vostres  comentaris si teniu un compte gmail. Ens agradarà també tenir notícies vostres. Molts petonets. Continuarà.......




Colònies 2014 a Empúries

Hola famílies:
Ja estem instal•lats! De moment el dia aguanta, ni plou ni bufa la Tramuntana.
Hem dinat arròs amb tomàquet, pollastre amb patates i un geladet.
Estem tots molt contents perquè ens han encantat les habitacions.
Si podem, al vespre us penjarem algunes fotos.
De moment us enviem petonets i abraçades per a tots!!!!
Seguirem en contacte


dilluns, 19 de maig del 2014

Setmana cultural 2014

Aquest curs el projecte interdisciplinar de l'escola ha estat " La Mar mediterrània". Després de molts dies de treballar a classe i desenvolupar més en profunditat el tema de les plantes i arbres de la Mediterrània,  hem celebrat la setmana cultural amb tallers. Durant 4 dies, a les tardes, hem gaudit de diferents tallers de jocs  i danses,  hem fet maquetes, i hem elaborat polseres i collarets amb espècies.
Ens ho hem passat molt bé!!!!!



dimarts, 8 d’abril del 2014

OLIMPÍADES ESCOLARS A CORNELLÀ

Els/les  alumnes de 4t hem participat a les olimpíades escolars organitzades a la pista d'atletisme de Cornellà.
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!

dimarts, 25 de març del 2014

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

Els alumnes de tercer hem anat a fer una visita a la Fundació Miró. Allà ens han explicat una mica la  vida de Joan Miró i com les seves obres d'art van anar canviant al llarg dels anys segons els llocs on va viure o les situacions que li va tocar viure.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.

dimarts, 11 de març del 2014

Taller de Ciència Divertida

Els/les alumnes de 4t hem fet un taller de ciència divertida on hem experimentat amb barreges simples, amb diferents polímers, i hem après com són les molècules de l'aigua.



Agenda