Aquí teniu algunes fotos d'aquest primer dia. Com podeu veure estem tots molt feliços. Fins i tot a última hora ha sortit el sol. Recordeu que podeu fer els vostres comentaris si teniu un compte gmail. Ens agradarà també tenir notícies vostres. Molts petonets. Continuarà.......
dimecres, 21 de maig del 2014
Colònies 2014 a Empúries
Hola famílies:
Ja estem instal•lats! De moment el dia aguanta, ni plou ni bufa la Tramuntana.
Hem dinat arròs amb tomàquet, pollastre amb patates i un geladet.
Estem tots molt contents perquè ens han encantat les habitacions.
Si podem, al vespre us penjarem algunes fotos.
De moment us enviem petonets i abraçades per a tots!!!!
Seguirem en contacte
Ja estem instal•lats! De moment el dia aguanta, ni plou ni bufa la Tramuntana.
Hem dinat arròs amb tomàquet, pollastre amb patates i un geladet.
Estem tots molt contents perquè ens han encantat les habitacions.
Si podem, al vespre us penjarem algunes fotos.
De moment us enviem petonets i abraçades per a tots!!!!
Seguirem en contacte
dilluns, 19 de maig del 2014
Setmana cultural 2014
Aquest curs el projecte interdisciplinar de l'escola ha estat " La Mar mediterrània". Després de molts dies de treballar a classe i desenvolupar més en profunditat el tema de les plantes i arbres de la Mediterrània, hem celebrat la setmana cultural amb tallers. Durant 4 dies, a les tardes, hem gaudit de diferents tallers de jocs i danses, hem fet maquetes, i hem elaborat polseres i collarets amb espècies.
Ens ho hem passat molt bé!!!!!
Ens ho hem passat molt bé!!!!!
dilluns, 5 de maig del 2014
dimarts, 8 d’abril del 2014
OLIMPÍADES ESCOLARS A CORNELLÀ
Els/les alumnes de 4t hem participat a les olimpíades escolars organitzades a la pista d'atletisme de Cornellà.
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!
dimarts, 25 de març del 2014
VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ
Els alumnes de tercer hem anat a fer una visita a la Fundació Miró. Allà ens han explicat una mica la vida de Joan Miró i com les seves obres d'art van anar canviant al llarg dels anys segons els llocs on va viure o les situacions que li va tocar viure.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.
dimarts, 11 de març del 2014
Taller de Ciència Divertida
Els/les alumnes de 4t hem fet un taller de ciència divertida on hem experimentat amb barreges simples, amb diferents polímers, i hem après com són les molècules de l'aigua.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)