Aquest curs el projecte interdisciplinar de l'escola ha estat " La Mar mediterrània". Després de molts dies de treballar a classe i desenvolupar més en profunditat el tema de les plantes i arbres de la Mediterrània, hem celebrat la setmana cultural amb tallers. Durant 4 dies, a les tardes, hem gaudit de diferents tallers de jocs i danses, hem fet maquetes, i hem elaborat polseres i collarets amb espècies.
Ens ho hem passat molt bé!!!!!
dilluns, 19 de maig del 2014
dilluns, 5 de maig del 2014
dimarts, 8 d’abril del 2014
OLIMPÍADES ESCOLARS A CORNELLÀ
Els/les alumnes de 4t hem participat a les olimpíades escolars organitzades a la pista d'atletisme de Cornellà.
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!
Hem fet salts de llargada, circuits d’agilitat i relleu , voleibol, llançaments de vòrtex, cros, relleus llisos, llançaments de pes, gatets al cau, arrenca cues i shootball.
Ens ho hem passat d'allò més bé!
dimarts, 25 de març del 2014
VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ
Els alumnes de tercer hem anat a fer una visita a la Fundació Miró. Allà ens han explicat una mica la vida de Joan Miró i com les seves obres d'art van anar canviant al llarg dels anys segons els llocs on va viure o les situacions que li va tocar viure.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.
Hem fet també de pintors!!
En petits grups hem creat 16 petites obres d'art, totes de la mateixa sèrie però si us apropeu a l'escola a veure-les comprovareu que no hi ha cap d'igual.
dimarts, 11 de març del 2014
Taller de Ciència Divertida
Els/les alumnes de 4t hem fet un taller de ciència divertida on hem experimentat amb barreges simples, amb diferents polímers, i hem après com són les molècules de l'aigua.
dimarts, 11 de febrer del 2014
MECANOGRAFIA
dilluns, 3 de febrer del 2014
Museu Picasso
Els alumnes de quart hem gaudit de la visita al Museu Picasso. Hem pogut conèixer, observar i interpretar algunes de les seves obres. Després hem passat una bona estona dinant i jugant al parc de la Ciutadella.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)