Ooooh, això s'acaba!!
Ara mateix ja estem a l'autocar, de tornada cap a l'escola. Aquest matí encara hem tingut temps de fer algunes activitats més, com retornar "el patito" a la prehistòria o fer la Festa Blanca (quan arribem, ja sabreu per què es diu així...).
Hem dinat molt a gust, i ara molts ja estem dormint a l'autocar. Tornem molt cansats, satisfets i amb ganes de veure a la família!
Aquí teniu les fotos de l'últim dia, i com podreu comprovar tenim moltes ganes de tornar a anar decolònies!!
divendres, 24 de maig del 2013
dijous, 23 de maig del 2013
Colònies a L'Escala: dia 2
Quin dia avui! Estem tots fets pols!!!
No hem parat: al matí hem anat a la pineda a fer un joc de pistes, amb diferents proves que haviem de superar. Després de dinar, uns quants hem anat a veure una muralla antiga que s'endinsa al mar, i uns altres hdem seguit fent jocs al bosc. I a la nit.... la tan esperada discoteca! Hem descobert alguns futurs artistes i triomfadors a la pista de ball!!
Ara toca retirada.... Però no oblidarem aquest dia tan intens, ple d'aventures i amb els millors amics!
P.D.: pares, no patiu! Mengem molt bé, i el temps està acompanyant bastant (tot i que avui ens han caigut quatre gotes...)
Aquí ens podeu veure en acció:
No hem parat: al matí hem anat a la pineda a fer un joc de pistes, amb diferents proves que haviem de superar. Després de dinar, uns quants hem anat a veure una muralla antiga que s'endinsa al mar, i uns altres hdem seguit fent jocs al bosc. I a la nit.... la tan esperada discoteca! Hem descobert alguns futurs artistes i triomfadors a la pista de ball!!
Ara toca retirada.... Però no oblidarem aquest dia tan intens, ple d'aventures i amb els millors amics!
P.D.: pares, no patiu! Mengem molt bé, i el temps està acompanyant bastant (tot i que avui ens han caigut quatre gotes...)
Aquí ens podeu veure en acció:
dimecres, 22 de maig del 2013
DIARI DE LES COLÒNIES: dia 1
Avui hem arribat a
l’alberg. El temps és molt bo, però fa un vent….
Hem conegut els
monitors, que són molt simpàtics i ens ensenyen molts jocs divertits. També hem
elaborat papirs com els antics egipcis, i hem pogut conèixer com col·laboraven
els homes prehistòrics a l’hora de buscar menjar. Per cert, amb aquest joc hem
hagut d’utilitzar coneixements de matemàtiques, amb els quilos I els grams!
Després de sopar
hem seguit fent activitats, com collir estrelles, conèixer les constel·lacions
o jocs cooperatius.
Ara estem mooooolt
cansats, i anirem a dormir per agafar forces per demà.
Aquí us deixem unes
quantes fotos per que ens pugueu veure gaudir!!!
Fins demà!
divendres, 10 de maig del 2013
Recursos útils!!!
dimecres, 8 de maig del 2013
Certamen de Lectura en Veu Alta
Aquest curs també hem participat en el Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per la Fundació de l'Enciclopèdia Catalana. Els nostres representants, la Melània de 3r i el Joel de 5è, ho han fet molt bé i des d'aquí els volem felicitar. Aquí us deixem un link amb les fotos:
FOTOS
FOTOS
divendres, 12 d’abril del 2013
Guia de lectura. Sant Jordi 2013
S'apropa Sant Jordi!!!!
Un cop més des del grup de Biblioteques Escolars de Cornellà hem elaborat una guia de lectura amb recomanacions interessants que us poden ajudar a triar abans de comprar contes o llibres. Esperem que us resulti útil!!!
Bona Lectura!!!!
dimarts, 19 de març del 2013
Olimpíades de 4t
Avui els nens i nenes de 4t hem anat a les pistes municipals a participar a les Olimpíades escolars de Cornellà. Ens hem juntat amb alumnes d'altres escoles per realitzar un total de 10 proves esportives, des de curses de relleus, volei, llançament de pes, salt de llargada....
Ha estat un matí molt cansat, però també molt divertit en que hem pogut compartir jocs amb nens i nenes que no coneixiem, fer amistat amb ells i sobretot, passar-ho molt bé!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


