No oblideu portar-vos a tots aquests amics amb vosaltres de vacances.
Una abraçada!
dimarts, 26 de juny del 2012
dijous, 17 de maig del 2012
fotos Colònia Güell
Com que aquí tenim temps hem baixat les fotos de la visita a la Colònia Güell i una foto del taller de nutrició.
dimecres, 16 de maig del 2012
wuaxti!!!!!!!!!!!!!!
Ja hem arribat a la casa de coloònies. Hem cantat molt durant el viatge (es nota que està la Paqui).
Aquí fa bon temps i anem a fer el "check-in".
Aquí fa bon temps i anem a fer el "check-in".
Subscriure's a:
Missatges (Atom)