Els alumnes de 3r hem fet una activitat molt divertida per a practicar el que hem après sobre les nostre monedes i bitllets. Hem montat un mercat a la classe i hem fet de compradors/es i venedors/es respectivament anotant en una graella: què compràvem, quant ens costava, quant donàvem i quin era el canvi que ens havien de tornar. D'aquesta manera ens hem apropat molt més a la realitat.
Ara ja podem anar a comprar!
dimarts, 7 de febrer del 2012
dijous, 2 de febrer del 2012
Fem gimnàstica a 3r!
Ara estem fent aquells exercicis gimnàstics que tant ens agraden quan ens surten: pi, vertical, roda, granota, salt de poltre... Cada dia anem millorant i ho fem força bé, oi?
dimarts, 31 de gener del 2012
Dia de la Pau
El passat dilluns dia 30 de gener a l'escola hem celebrat el dia de la Pau
i totes les classes han expressat un desig.
Els podeu llegir tots en el següent manifest:
- MANIFEST PER LA PAU 2012
i totes les classes han expressat un desig.
Els podeu llegir tots en el següent manifest:
- MANIFEST PER LA PAU 2012
diumenge, 22 de gener del 2012
dimecres, 18 de gener del 2012
L'últim dia abans de les vacances de Nadal a 3r
Mireu quines postaletes més maques ens vàrem fer per a l'amic invisible! Va ser un dia ple d'emocions i sorpreses!. Inolvidable! Gràcies també al Tió de l'escola que va tenir un detallet molt xuli!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)