dimarts, 7 de febrer del 2012

Anem al mercat 3rB!

Els alumnes de 3r hem fet una activitat molt divertida per a practicar el que hem après sobre les nostre monedes i bitllets. Hem montat un mercat a la classe i hem fet de compradors/es i venedors/es respectivament anotant en una graella: què compràvem, quant ens costava, quant donàvem i quin era el canvi que ens havien de tornar. D'aquesta manera ens hem apropat molt més a la realitat.
Ara ja podem anar a comprar!

dijous, 2 de febrer del 2012

Fem gimnàstica a 3r!

Ara estem fent aquells exercicis gimnàstics que tant ens agraden quan ens surten: pi, vertical, roda, granota, salt de poltre... Cada dia anem millorant i ho fem força bé, oi?

dimarts, 31 de gener del 2012

Dia de la Pau

El passat dilluns dia 30 de gener a l'escola hem celebrat el dia de la Pau

i totes les classes han expressat un desig.

Els podeu llegir tots en el següent manifest:

- MANIFEST PER LA PAU 2012


diumenge, 22 de gener del 2012

Cantada de Nadal 2011

Ja disposem dels vídeos de la Cantada de Nadal 2011.
Novament agraïm la col·laboració a l'AMPA de l'escola i en especial a Meritxell Segués.
FOTOS
saxo
Introducció
Oriol Cordero
p3A
p3B
p4A
p4B
p5A
p5B
1A
1B
2A
2B
3A
3B
4A
4B
5A
5B
5C
Ball de 6è
6A
6A flauta
6B
6B flauta
comiat

dimecres, 18 de gener del 2012

English ( 4th course)

Stay cool ( songs and stories)

English ( 3rd course)

Stay cool ( games and stories)

L'últim dia abans de les vacances de Nadal a 3r

Mireu quines postaletes més maques ens vàrem fer per a l'amic invisible! Va ser un dia ple d'emocions i sorpreses!. Inolvidable! Gràcies també al Tió de l'escola que va tenir un detallet molt xuli!



Agenda