Ara estem fent aquells exercicis gimnàstics que tant ens agraden quan ens surten: pi, vertical, roda, granota, salt de poltre... Cada dia anem millorant i ho fem força bé, oi?
dijous, 2 de febrer del 2012
dimarts, 31 de gener del 2012
Dia de la Pau
El passat dilluns dia 30 de gener a l'escola hem celebrat el dia de la Pau
i totes les classes han expressat un desig.
Els podeu llegir tots en el següent manifest:
- MANIFEST PER LA PAU 2012
i totes les classes han expressat un desig.
Els podeu llegir tots en el següent manifest:
- MANIFEST PER LA PAU 2012
diumenge, 22 de gener del 2012
dimecres, 18 de gener del 2012
L'últim dia abans de les vacances de Nadal a 3r
Mireu quines postaletes més maques ens vàrem fer per a l'amic invisible! Va ser un dia ple d'emocions i sorpreses!. Inolvidable! Gràcies també al Tió de l'escola que va tenir un detallet molt xuli!
dimecres, 21 de desembre del 2011
Fira de Nadal
Avui dia 21 de desembre tots els cursos de primària hem anat a la Fira de Cornellà a passar un matí molt divertit gaudint de les activitats que hi ha organitzades, (inflables, manualitats, maquillatge, pallassos, karaoke, jocs esportius, trenet de la bruixa,etc....)
Aquí teniu una mostra.
Aquí teniu una mostra.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)