dimecres, 18 de gener del 2012
L'últim dia abans de les vacances de Nadal a 3r
Mireu quines postaletes més maques ens vàrem fer per a l'amic invisible! Va ser un dia ple d'emocions i sorpreses!. Inolvidable! Gràcies també al Tió de l'escola que va tenir un detallet molt xuli!
dimecres, 21 de desembre del 2011
Fira de Nadal
Avui dia 21 de desembre tots els cursos de primària hem anat a la Fira de Cornellà a passar un matí molt divertit gaudint de les activitats que hi ha organitzades, (inflables, manualitats, maquillatge, pallassos, karaoke, jocs esportius, trenet de la bruixa,etc....)
Aquí teniu una mostra.
Aquí teniu una mostra.
dilluns, 28 de novembre del 2011
Video del Concert de Santa Cecília
Sortida al Riu Llobregat
Finalment vam poder anar al riu Llobregat. Vam anar caminant i vam aprendre moltes coses. El grup de 4t A ens vam trobar una tortuga abandonada i 4t B vam topar amb un gran ramt d'ovelles. Vam veure cobs marins, un bernat pescaire i moltes petjades d'animals.
dissabte, 26 de novembre del 2011
Concert de Santa Cecília
El dia 22 de novembre va ser el dia de “ Santa Cecília”, que és la patrona de la música.
Per primera vegada ho vam celebrar a l’escola i segurament es tornarà a fer ja que va ser tot un èxit.
Vam poder gaudir d’un concert que van fer alguns nens i nenes de l’escola que toquen instruments com: La flauta dolça, el piano,la guitarra, el saxo, el violí, la bateria, i un grup de percussió.
Ens ho vam passar molt bé i ens van entrar ganes a tots i totes d’aprendre més música.
Aquest va ser un concert d’instruments molt especial i ja ens estem preparant per al proper concert de Nadal que farem a l’Auditori.
Aquí teniu unes fotos dels artistes que van participar!!
Moltes gràcies a tots i totes!!
Per primera vegada ho vam celebrar a l’escola i segurament es tornarà a fer ja que va ser tot un èxit.
Vam poder gaudir d’un concert que van fer alguns nens i nenes de l’escola que toquen instruments com: La flauta dolça, el piano,la guitarra, el saxo, el violí, la bateria, i un grup de percussió.
Ens ho vam passar molt bé i ens van entrar ganes a tots i totes d’aprendre més música.
Aquest va ser un concert d’instruments molt especial i ja ens estem preparant per al proper concert de Nadal que farem a l’Auditori.
Aquí teniu unes fotos dels artistes que van participar!!
Moltes gràcies a tots i totes!!
dilluns, 14 de novembre del 2011
HANDBOL A 3r d'EF
Els alumnes de 3r a EF han fet una classe d'Handbol extra dirigida pels entrenadors que venen a l'handbol extraescolar. D'aquesta manera els nostres alumnes han viscut de més a prop el que suposa aquest esport. Hem après moltes coses!
3rA
3rB
3rA
3rB
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
